13.8.2017

Hiljaiseloa

Hiljaiseloa, ei lopettamista. Mulla on tällähetkellä niin monta juttua menossa, on autokoulua, normaalia koulua sekä tietenkin ylppärit lähestyvät. Oon erittäin stressautunut monestakin eri asiasta, enkä sen takia pysty panostamaan blogiin sillä tavalla kuin haluaisin. Mulle kehittyminen on tärkeää, enkä tällähetkellä pysty kehittyä blogin parissa, joten ajattelin hetken pitää hiljaiseloa blogin puolella.

DSC_3085-001
DSC_3147
DSC_3053

Suurin syy tähän hiljaiseloon on juuri se, että aika ei riitä tarpeeksi jokaiseen asiaan. Mulla alkaa ylppärit noin kuukauden päästä, ja haluan alkaa panostamaan niihin todenteolla. Tämä seuraava kuukausi siis vaikuttaa mun elämään aika paljon niin sen takia varmaankin kestää ainakin sen kuukauden verran. 

Kun aika meinaa loppua, niin voimat hiipuvat samaan aikaan. Stressi ja monet päällekkäiset asiat syövät voimia. Se, että koneen esille ottaminen on liian vaikeaa, kertoo varmaankin jotain väsymyksestä. Olen yrittänyt kirjoittamisen lisäksi edioita videota, jossa on liian vähän materiaalia, mutta nyt kuitenkin olen päätynyt siihen, että en vain pysty editoida sitä. Olen miettinyt yhden videon tekemistä, mutta mietin vielä, pystynkö sitä toteuttaa vielä. Yritän nyt säästää viimeiset voimat ylppäreihin valmistautumiseen ja niistä selviytymiseen.

DSC_3042
DSC_3097
DSC_3050

Voihan tietenkin olla, että mulla tulee yhtäkkiä suuri into kirjoittaa ja päätänkin julkaista postauksen hiljaiselon aikana. Toivon todella, että pysyisitte silti täällä, vaikka minusta ei hetkeen kuuluisikaan noin kuukauteen postausten muodossa. Palaillaan! ps. jos ette kestä tätä aikaa ilman mua niin mua voi seuralla instassa ja snäpissä @viivimiljamaria 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Olen otettu jokaisesta kommentista! Ne ilahduttavat päivääni paljon enemmän kuin osaatkaan kuvitella (-: